Blog

De Ritz-Carlton Mystiek: klantbeleving als handelsmerk

14 mei 2020 door Carl Van de Velde

Topbedrijven halen alles uit de kast om de verwachtingen van klanten te overtreffen. De hotelketen Ritz-Carlton is vandaag een van de meest geciteerde voorbeelden van uitzonderlijke klantbeleving. Ze bedienen klanten met de ‘witte handschoen..
Lees meer

CRUP: duidelijke procedures voor je medewerkers

4 mrt 2020 door Carl Van de Velde

Duidelijke procedures en richtlijnen zorgen ervoor dat je medewerkers weten wat er van hen verwacht wordt zonder dat ze continu gedirigeerd moeten worden van bovenaf. Bij Carl Van de Velde Training Instituut vertalen we alle procedures voor het..
Lees meer

Kampt jouw bedrijf met groeipijnen?

10 dec 2019 door Carl Van de Velde

Te veel klanten, te veel werk, te veel mogelijkheden, te veel mensen waar je “neen” tegen moet zeggen, …. Het lijken misschien luxeproblemen, maar het zijn wel degelijk uitdagingen die je moet aanpakken. Elke groeiende onderneming (her)kent deze..
Lees meer

De made op de broccoli

25 jul 2018 door Carl Van de Velde

Goede en slechte voorbeelden van klantenervaring vind je overal. Zo zat ik onlangs met een klein gezelschap op het terras van een niet nader genoemde brasserie, alwaar onze klantenervaring een flinke knauw (let op de woordspeling!) kreeg…
Lees meer

Stroomlijn je businessprocessen naar betere resultaten!

3 mei 2018 door Carl Van de Velde

Als ondernemer is het jouw taak om alle processen in je zaak vlot te laten verlopen om te evolueren naar een zelfwerkende organisatie. Dit doe je door alle processen in kaart te brengen en de bottlenecks aan te pakken. Zo stimuleer je de..
Lees meer