Veelgestelde vragen


Mijn account

 

Hoe maak ik een account aan?

  • Klik op “Mijn account” rechtsbovenaan
  • Klik op “Maak een account aan” indien je nog niet eerder geregistreerd bent op onze website.
  • Vul vervolgens al je persoonlijke gegevens in en kies een wachtwoord.
  • Vanaf nu kan je profiteren van de voordelen van een Carl Van de Velde account, zoals eenvoudig bestellen, je gegevens wijzigen,je bestelhistoriek of facturen met je online bestellingen raadplegen. Daarnaast zal je ook toegang hebben via je account tot jouw online academy.

 

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

 

Webshop

Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Van zodra je bestelling werd ingegeven op onze webshop gaan wij zo snel mogelijk aan de slag met de verwerking van je bestelling. We sturen je producten veilig ingepakt in een pakketje met Bpost op naar het adres dat jij hebt ingevuld bij “leveradres”. Deze levering zal 2-3 werkdagen in beslag nemen. Levertijden worden steeds bij benadering opgegeven en zijn niet verbindend.

 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?

Je verwacht je bestelling maar deze werd nog niet geleverd. Dat is vervelend, maar geen zorgen..
Kijk eerst even volgende punten na:

  • Klopt het bezorgadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling?
  • Heb je een bevestigingsmail van je order ontvangen?
  • Heb je rekening gehouden met onze levertermijn?
Indien bovenstaande zaken allemaal correct zijn, bel of mail ons even op zodat we dit kunnen nakijken. We zorgen ervoor dat je je bestelling spoedig mag ontvangen!

 

Wat zijn de verzendkosten van mijn product/mijn bestelling? 

Voor alle bestellingen, binnen België en Nederland, met een totaalbedrag onder €50, is er een verzendkost van €4,50 inclusief btw van toepassing. Bij een bestelling van min. €50, binnen België en Nederland, zal je bestelling gratis verzonden worden. Indien je je pakketje buiten België of Nederland wil laten leveren, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice.

 

Kan ik mijn product retourneren?

Is je product beschadigd geleverd? Dit is zeker niet de bedoeling! Maak er meteen foto’s van en stuur het product retour. Laat ons dit zo snel mogelijk (binnen 2 werkdagen) even weten. Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuw product mag ontvangen!

 

Ben je niet tevreden?

Jammer om te horen dat het product niet voldoet aan jouw verwachtingen! Laat ons dit zeker even weten! We vinden je mening heel belangrijk en hebben je feedback nodig om onze producten/werking te blijven verbeteren.

 

Waar kan ik mijn factuur terugvinden?

De facturen versturen wij altijd per mail als bijlage van je orderbevestiging, maar we bewaren deze ook in jouw online account zodat je deze altijd kan raadplegen. Ga naar “MIJN ACCOUNT” (Indien je nog niet ingelogd bent, dien je eerst even aan te melden) Kies links bij “MIJN CVDV Account” voor “MIJN FACTUREN”. Hier kan je een overzicht terugvinden van jouw facturen. Om ze te bekijken of uit te printen klik je op de factuurnummer.

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bancontact/Mister cash - GRATIS
Mastercard - GRATIS
Visa - GRATIS
Maestro - GRATIS

Welke betaalmethode je ook kiest, wij garanderen dat jouw betaling veilig afgehandeld wordt.

 

Mijn betaling is mislukt of geweigerd. Wat nu?

Is je betaling mislukt? Dat is vervelend, wij willen namelijk net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kan nemen. Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice op het nummer 03 640 39 40.

 

Online Academy 

Hoe kan ik een online opleiding aankopen?

  • Kies bovenaan voor “ONLINE COACHING
  • Klik vervolgens op “ONTDEK ONLINE ACADEMY
  • Scroll helemaal naar beneden en klik op “Start mijn online academy”
  • Kies “Koop de volledige opleiding aan”
  • Klik op “Doorgaan met afrekenen”
  • Vul je gegevens in
  • Kies je betaalmethode en reken af
  • Aansluitend zal je meteen een bevestigingsmail en factuur in je mailbox ontvangen

 

Waar kan ik terecht met vragen met betrekking tot de Online Academy?

Allereerst willen we je proficiat wensen omdat je in de actie gestapt bent om aan jezelf en aan je business te werken! Wij geven je graag advies met betrekking tot onze online programma’s. Stel je vraag meteen via de LIVE chat of contacteer ons via mail of telefoon.
info@carlvandevelde.be of 03 640 39 40

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bancontact/Mister cash - GRATIS
Mastercard - GRATIS
Visa - GRATIS
Maestro - GRATIS

Welke betaalmethode je ook kiest, wij garanderen dat jouw betaling veilig afgehandeld wordt.

 

Mijn betaling is mislukt of geweigerd. Wat nu?

Is je betaling mislukt? Dat is vervelend, wij willen namelijk net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kan nemen. Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kan je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice op het nummer 03 640 39 40.

Lukt de betaling nog steeds niet? Kijk dan even je limiet van betalingen met je kaart na. Het kan zijn dat je deze dient te verhogen.

 

Waar kan ik mijn factuur terugvinden?

De facturen versturen wij altijd per mail als bijlage van je orderbevestiging, maar we bewaren deze ook in jouw online account zodat je deze altijd kan raadplegen. Ga naar “MIJN ACCOUNT” (Indien je nog niet ingelogd bent, dien je eerst even aan te melden) Kies links bij “MIJN CVDV Account” voor “MIJN FACTUREN”. Hier kan je een overzicht terugvinden van jouw facturen. Om ze te bekijken of uit te printen klik je op de factuurnummer.

 

Heb je nog andere vragen?

Onze klantenservice staat voor je klaar!
Bellen: 03 640 39 40
Mailen: info@carlvandevelde.be
Schrijven: CVDV TI, Broekstraat 11, 2110 Wijnegem
Chatten: LIVE Chat

Onze klantenservice is open elke werkdag van ma tot vrij van 8u30 tot 17u.
Wij beantwoorden je vraag zo snel mogelijk!