WORD JIJ MARKETING EXPERT ZONDER JARENLANGE OPLEIDING?

Marketing Bootcamp  Carl Van de Velde Training Instituut

CREËER EEN ONGELOOFLIJK GROTE VOORSPRONG OP JOUW CONCURRENTEN

MEER KLANTEN
MEER OMZET
MEER WINST

Een marketingstrategie die massaal veel leads genereert. Dat is waar de Marketing Bootcamp om draait.

Tijdens deze zesdaagse bouw je een succesvolle marketingmachine op maat van je onderneming, terwijl je leert van de grootste experten.

Je ontdekt antwoorden op vragen als: 

      • Waarom werken mijn huidige marketinginspanningen onvoldoende?
      • Hoe kan ik meer leads genereren?
      • Hoe krijg ik meer bezoekers op mijn website en hoe zet ik ze aan tot actie?
      • Welke marketingtools moet ik inzetten en hoe laat ik deze samenwerken aan 1 resultaat?
      • Hoe analyseer ik mijn marketingkanalen en -resultaten?
      • Hoe kies ik de juiste marketingpartners?
      • Hoe maak ik een resultaatgericht marketingplan en bewaak ik mijn budgetten?
      • Hoe laat ik mijn marketing meer winst genereren?

SCHRIJF IN

TESTIMONIAL

MBC_Testimonial1_VoorLandingsPagina

VOOR WIE IS DE MARKETING BOOTCAMP?

Groot of klein bedrijf, veel of weinig marketingervaring, B2B of B2C, … Dit programma is cruciaal voor elke onderneming die meer wil halen uit haar marketinginspanningen.

Verwacht je aan een zeer praktische opleiding op maat van de ondernemer of de marketingverantwoordelijke. De inhoud wordt diepgaand en zeer pragmatisch gebracht, vanuit bewezen technieken. Het programma is waardevol voor elke ondernemer.

Bijvoorbeeld:

  • Ondernemers met een groeibedrijf waarin marketing een sleutelrol speelt.
  • Ondernemingen die een duurzame marketing willen ontwikkelen die leidt tot groei.
  • Medewerkers die de marketing beheren van een organisatie.
  • Marketing agencies die hun klanten naar een hoger niveau willen tillen.

De Marketing Bootcamp is een unieke ervaring waarvan je blijvend de vruchten plukt.

SCHRIJF IN

PROGRAMMA 

 DAG 1 

VAN CULTUUR NAAR 'BRAND VOICE'

  • Hoe ga je naar een strategische marketing approach?
  • Hoe creëer je een verhaal dat mensen aan je onderneming bindt? 
  • Wie zijn je doelgroepen en wat triggert hen?
  • Hoe magnetiseer je klanten en samenwerkers?

 DAG 2 

STRATEGISCH KOMPAS

  • Breng je huidige marketinginspanningen in kaart (nulmeting)
  • Het marketinglandschap: welke kanalen kan je gebruiken en wat zijn de trends?
  • Bepaal je eigen customer journey
  • Jouw merkbelofte versus de concurrenten (uniek onderscheidende waarde)

 DAG 3 

OPTIMALISEER JE CUSTOMER JOURNEY

  • Maak van je website een leadmagneet
  • De praktische fundamenten van merksmaak (beeldstijl, tone of voice, ...)
  • Communiceer jij wel naar het juiste segment? Klantenprofielen.
  • Motiveer en verras je doelgroep (UX, user experience technieken)
  • Marketing automation in detail (doe geen 100 keer wat in 1 keer ook kan)
  • Retargetting en andere technieken om mensen terug te halen
  • Je offerte als marketingtool

 DAG 4 

CONTENT EN SOCIAL MEDIA INFLUENCE

  • Content marketing: bepaal je contentdomeinen
  • Blogging, vlogging, podcasting - welk medium werkt voor jou?
  • Wanneer moet jij over welk topic spreken? Verhoog je relevantie
  • Op basis van je strategisch actieplan maken we je contentkalender op
  • Hoe haal je het maximum uit social media?
  • Hoe schrijf je voor maximale conversie (SEO writing, call-to-actions formuleren)
  • Motiveer positieve reviews en ga succesvol om met klachten

 DAG 5 

BOUW JE STRATEGISCH ACTIEPLAN

  • Bepaal je marketingfunnels
  • Overzicht van de verschillende marketingkanalen en tools
  • Binnen elke fase van het traject bepalen we de juiste conversiepunten 
  • Time versus effort: bepaal wat je zelf automatiseert en waarvoor je een partner nodig hebt

 DAG 6 

ANALYSEREN EN EVALUEREN

  • Leer werken met krachtige analysetools en conclusies trekken uit cijfers
  • Hoe kan je websites, social media kanalen en offline campagnes beter meten?
  • Leer een campagne bij te sturen als het niet loopt zoals verwacht
  • Hoe selecteer je marketingpartners en hoe stuur je ze aan?

SCHRIJF IN

EXPERT TRAINERS

FotoAndyCoomans.jpeg

ANDY COOMANS

Andy Coomans (1983) is een gedreven marketing expert met krachtige, praktische inzichten en een focus op digitale en strategische marketing. In zijn carrière sleepte hij al heel wat nationale en internationale awards in de wacht.

  • 20 jaar ondernemer en Strategy Director in een top 100-agency
  • Spreker bij Google
  • Trainde al meer dan 3000 ondernemers
  • Auteur van het boek “Van zelfstandige naar ondernemer in 15 uitdagingen”
FotoCarlVandeVelde.jpg

CARL VAN DE VELDE

Carl Van de Velde (1965) is in België veruit de bekendste mentor / spreker met betrekking tot persoonlijke en professionele groei

  • Meer dan 30 jaar ervaring als ondernemer
  • Business- en ondernemersmentor sinds 1996
  • Oprichter van meerdere ondernemingen die hij uitbouwde van eenmanszaken tot succesvolle, zelfsturende KMO's
  • Organisator van ruim 1.200 seminars voor meer dan 260.000 deelnemers
  • Auteur van bestseller “10 stappen naar succes en geluk” en "Speechen als Obama"

SCHRIJF IN 

EXTRA INFORMATIE

shutterstock_1116656705

shutterstock_640995742

VOLGENDE EDITIE

12 - 17 SEPTEMBER 2019, DUBLIN

Dublin in Ierland wordt ook wel het Silicon Valley van Europa genoemd, en kreeg om die reden de nickname “Silicon Docks”. De grote techspelers hebben allemaal hun Europese HQ in deze hotzone: Google, Facebook, Twitter, LinkedIn, Airbnb, TripAdvisor, Zalando, you name it! Elke dag werken meer dan 7.000 mensen in deze Europese Tech Hub. Dé ideale locatie om de toekomst te ontmoeten!  

 

VERBLIJF & VLUCHTEN

Je verblijf en vluchten zijn voor eigen rekening.  Zo kan je zelf beslissen of je vroeger toekomt, een vervolg breidt aan je verblijf en in welk hotel/type kamer je overnacht. Het is aangeraden tijdig je vlucht te boeken.

Je verblijfs- en vervoerskosten zijn 100% fiscaal aftrekbaar

Om het volledige programma zonder haast te kunnen bijwonen, arriveer je best ten laatste een dag voor de aanvang van de Marketing Bootcamp. Boek je terugvlucht niet de laatste dag van het programma maar 1 of 2 dagen later. Naar goede gewoonte hebben we nog een afsluitmoment na het programma.

 

SCHRIJF IN

 

Meer informatie aanvragen